niedziela, 15 listopada 2015

Od Yukiko [Cd. Yukiko] do Santany

Yukiko siedział w swym gabinecie i wypełniał dokumenty gdy do gabinetu wszedł posłaniec z listem.
- Panie Hokage przyszedł list z Wioski Piasku do Pana
- Proszę daj mi go tutaj, przeczytam go natychmiast.
W liście znajdowała się prośba o przejęcie więźnia i wymierzenie mu kar społecznych. Od razu napisałem odpowiedź z akceptacją i rozkazałem by wysłać go natychmiast z powrotem do Piasku. Na następny dzień miałem już odpowiedź, że więzień zostanie dostarczony za 3 dni.
- 3 dni to sporo czasu co Matatabi.
- Mi to tam nie robi żadnej różnicy.
- Tobie nic nie robi różnicy.
- No w sumie racja. A wiesz dziwi mnie, że jeszcze nie zrobiłeś sobie przerwy i nie wymknąłeś się z gabinetu.
- O dzięki za przypomnienie, wyleciało mi z głowy. To co pora spadać.
- Jak chcesz.
Yukiko znów zwiał z gabinetu i pobiegł w kierunku centrum wioski.
- Co sądzisz o skoczeniu dzisiaj na ramen do Santany Matatabi ?
- A rób jak uważasz i tak mnie nie słuchasz jeżeli chodzi o jedzenie.
- No tu masz rację, więc w drogę do Baru Boro !
- Tylko nie płacz znów jak ramen będzie za ostre.
- Nie tym razem Matatabi, mam technikę na te super ostre ramen.
- Poczekamy, zobaczymy.
I Yukiko pognał w kierunku Baru rodziny Santam.


[Santan?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz