poniedziałek, 23 listopada 2015

Od Santany [Cd. Yukiko] do Isao

- Coo za dziad... myśli że będę siedział w tej kuchni całe życie. Zaraz zaraz, a co to takiego ? - Dostrzegłem w pudełku karteczkę. Było na niej napisane "Idź do Chmury, pewien chłopak ma do ciebie sprawę", oraz adres zamieszkania ów chłopaka. Podszedłem do okna i popatrzyłem w stronę Chmury.
- Ten twój kuzyn nie może sam tego załatwić ?- zapytał się głos w mojej głowie. Po krótkiej chwili zdałem sobie sprawę że głosem był Gyuuki.
- Widocznie nie może. Tak poza tym, jak ty się ze mną porozumiewasz?
- To ja głupi synu.
- Oh. Zapomniałem o twojej umiejętności ojcze.
- Santana.. Pamiętaj. Gyuuki znów będzie aktywny za 3 dni, lecz tym razem powinien być spokojny
- Wiem wiem, Yukiko mi o tym mówił. Idę się spakować. - powiedziałem wchodząc na piętro
- Franky... Jestem dumny- wyszeptał ojciec. Uśmiechnąłem się i ruszyłem się spakować. Tradycyjnie- podróż trwała 3 dni. Gdy doszedłem do chmury zobaczyłem chłopaka, który pomagał mi w sprawie z Ósemką...


[Isao?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz